ramlat träd

haha liten chock jag fick när jag va ute och sprang och där mitt på min väg så ligger det ett träd. mitt över vägen. men hallå vad gör du där. så jag fick springa runt den. men annars så kändes rundan bara bra. det blåste lite men inte så farligt mycket. sen när jag kom hem va det bara hoppa in i duschen och sen äte lite frukost. tog sen en promenad till sågen som jag brukar göra och då passade jag på att ta kort på det fallande trädet. man ser att det är en del träd som ligger ner både lite här och där.
.
sen har jag jobbat idag och ja det gick bra. det va lugnt och tråkigt. men ja jag kan ju säga som såhär.. jag saknar min mobil. jag vill ha mitt sim kort nuuu... uch det här suger verkligen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0