SNÖ

ja om det nu är nån som har missat det så va det och är fortfarande lite snö på backen :). i går så snöade det lite när jag va nere ösmo. jag va väldigt glad över att det inte blev snösstorm när jag skulle åka hem vid 21:30.
i morse när jag vaknade och skulle ut och springa så låg det där på marken. det vita härliga pulvret snööö:). haha jag älskar typ snö. spring rundan gick jätte bra. jag va ju så klart trött men kände mej ändå pigg i benen. men gud vad kallt det va.
.
sen va det bara hem duscha äta lite frukost för att sen åka till jobbet. på jobbet gick det bara bra. har köpt nästan alla mina juklappar för i år. skönt att ha det gjort tidigt. så att man slipper denna julstress...
.
hehe det är så kul när man kommer hem och öppnar upp buren till linus för nästan det första han gör är att skutta ut och skutta runt i köket. hehe nu är han nästan mer utan för än i buren. men snart är dom dagarna över. försnart kommer pia och tobbe hem:). ska blir tråkigt att bli av med honom men samtidigt så vill jag inte ha nått eget djur.
.
men nu ska jag ta och kolla lite på tv och bara ta det lugnt.
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0