snööööö

åååååå det snöar och ja nu kan man kalla det för snööö. åååå jag blir som ung på nytt;) haha. nej men så fort det kommer lite snö så får jag sån längtan att göra en massa saker som att: bara klä på mej en passa kläder goose jackan och termosar på och bara göra en massa snöänglar. eller att spänna fast longerlina bakom en häst. ta med en kompis+en pulka. nu ärallt klart och det är bara och tuta och köra. haha eller nej man ramlar mest :). men det är helt sjukt kul. vi brukade ta oss till andra sidan av vägen och tolka på den lilla ängen som är uppe vid kohagen. sjukt kul. men gud vad man ramlade och flög ur den där pulkan. haha skidglasögon är ett måste.. man kan även åka mini skidor. men jag är inte så bra på det. utom pulka fungerar bättre. men så sjukt kul det är :). den vill jag bara hoppa in i bilen. åka ner till ica maxi parkeringen och bara få busa runt. slira och glida runt;). sen vill jag bara ta en pulka och köra fullt ös ner för den längsta och brantaste pulka backen. bara köra tu-tu-tut i backen annars får du 10 tusen hål i nacken(eller hur den nu går).
.
sen vill jag bara ut och springa och skutta runt i snön och bara springa runt som värsta galningen ;). kasta snöbollar och bara ha sååå kul. haha men det är ju ingen risk att man blir träffad för jag har absolut inget bollsinne eller prick säkerhet över huvudtaget. hahaha.
.
oj vad vill jag mer göra.. hmmm jag vill.. ååå jag vill bara ut i snön och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0