the help

ja jag började och kolla på den filmen förut men gav upp ganska snabbt för att jag va för trött. men ska ta tag i den filmen i kväll och kolla på den. har vart ute och sprungit idag och det kändes bra. det är ju lite kallare så man får springa på för att få upp värmen. men haha det har blivit alldeles för mycket godsaker på jobbet vilket märks på mina kläder. haha får typ ligga ner för att få på sig byxerna ;).
.
i morgon så är det jobb igen och sen är jag ledig i några dagar och det ska bli sååå skönt. på julafton ska jag va nere i ösmo och fira med mamma, pappa, lena och tomme. det kommer och bli så mysigt och så gott med all julmat :) och så klart lite julöl och kankse lite julvin på det oxå ;)
.
men nu ska jag ta och kolla på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0