uch

ja uch säger jag bara. vilket fruktansvärt vidrigt äckligt vädervi har idag. det typ regnar och blåser underifrån. inte kul.
men som tur va så va det mycket bättre väder i morse. klockan ringde 06:00 och då tvingade jag mej upp och hoppade i springkläderna och gav mej ut. det va ortoligt skönt att komma ut och springa efter 4dagars vila. hehe kankse inte vila men vilande från sprigningen. men det va skönt att få komma ut och bara känna att benen får jobba lite och pulsen kommer upp.
.
men uch nu ska jag bara krypa ner under min filt i soffan och bara ta det lugnt:)
.
jag måste oxå börja fixa mina julkort snart. haha innan det är helt försent ;) haha måste bara börja med att hitta mina julkort och se om dom räcker eller om jag måste köpa fler. jag vet att jaghar sett dom men vart. hmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0