onsdag

ja idag är det onsdag och jag började dagen med att gå till sågen. på jobbet så gick det bra ändå till 15:25 då min h** kund kom in med stort H. ja jag vet man inte får ha sånna kunder eller tänka att det är en H kund men gud hon går på mina nerver och det har krånglat med henne fåran början till slut och det är inte jag som har krånglat utom hon. och när hon kommer så har hon allt med sig och då säger jag allt och hon ska ha kopior på alla kvitton och hon är bara för mycket. haha jag har till och med klippt ett gammalt kort till henne men hon ville ha tillbaka delarna (eee ja jag tänkte inte spara dom..). så jag frågade om hon ville ha två eller fyra delar nej två räckte. tack så mycket så att jag slapp klippa ett pussel av det. men nu så hoppas jag att hon inte kommer in nått mer.

sen så har det inte hänt så mycket mer jag sitter nu hemma och dricker en kopp té med nån lakris och hallon smak:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0