arbetat

idag har jag jobbat. det är nämligen min jobb helg. idag fick jag jobba med jennie och ingrid. det va så trevligt så och hela dagen flöt på bra tycker jag :). men innan jag åkte till jobbet så va jag ute och gick en promenad. det va lite små kallt men jag va väl på pälsad med både vantar och mössa :). reflexvästen va på lixom broddarna sen va det bara och powerwalka på. haha kom på en lite rolig sak som läkaren sa eller snararae frågade. när vi hade pratat ett tag så frågade han vart jag kom ifrån. jag ba eee ja asså jag är uppväxt i ösmo men nu bor jag ju här. haha sen sa han inget mer. han sa inte varför han undrade det och jag blev nog lite paff så jag frågade inte varför eller. haha kändes typ som att han trodde att jag kom från ett annat land eller typ från skåne eller norrland. jag undrar om jag har nån annan dialekt än stockholmska. haha kankse den ösmoska dialekten ;)
 
men nu så blir det att vara hemma och kolla på så mycket bättre 
 
men ha det sååå bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0