kalas

idag är det dax för kalas med både bullar och saft =). fast vi kankse byter ut bullarna emot mat och saften till vin ;). ska nämligen på 60-års kalas :). det ska bli super kul och det bästa är att cillan oxå kommer och va där =).
 
men ja jag började i alla fall dagen med huvudvärk och en extrem trötthet. som att jag hade vart ute till 6 igår och precis vaknat upp 2 timmar senare. ja lite så va känslan. men jag gick och ja mig strav efter 23 igår och det enda jag drack igår va vatten. men jag va sååå sjukt trött sov som en klubbad gris och vaknade inte upp när alla mina ljusslingor, strärnor och ljusstakar tändes 06:00. nej nej jag sov som en gris. vaknade när min klockradio började och skråla och mobilen tjöt typ samtidigt. men gud det kändes sm att jag precis hade gått och lagt mig. kollar på mbilen seriöst klockan kan inte va 8 redan. men jo siffrorna skrek emot mig 08:00. suck. tvingade mig upp och åt frukost. på med gymkläderna och släpade mig till gymmet. somnade på bussen minst 10 gånger. men jag klev i alla fall av vid gullmars och gick till globen. 
 
haha det va inte bara jag som va trött. ja nu kan man tro att klockan är nån stans mellan 06:00 och solen går upp. men nix. den va 10:30 och jag kände mig helt död. jag va såååå trött. men piggnade till när vi kom in i träningslokalen och det börjades och fyllas på med folk. nu va vi redo för att köra 55 min pump. vi fick köra det gamla programmet och gud vad mycket jobbigare det kändes. det va ju helt sjukt jätte jobbigt. hur orkade jag att göra detta innan. efter benlåten så va dom som spagetti och då vet man att om några låtar så är det dax för mer ben och utfall på det och sen en massa hopp. nej det va kul men jobbigt och det ska ju va kul men jobbigt ;)
 
sen efter så kände jag mig både trött men lite piggare med huvudvärk. somnade typ precis lika många gånger på bussen hem. slängde mig in i duschen efter att ha fått från bussen och hem. brrrrr vad kallt det är. och fy fan va fallt det är i min lägenhet. att termometern står på 21 grader måste va ett skämt känns snarare som -21 grader. och drar det inte lite från fönstrerna. brrrrr. på med tröjor, tjocktröjor, dubbla strumpor och tofflor på det. sen avslutar vi med en filt så kanske man kan kolla på historieätarna på datorn utan att få köldskador!!
 
sen har jag mest bara städat lite här hemma. för jag fattar inte jag är nästan aldrig hemma ändå så blir det såå strökigt och sååå mycket grus i hallen. vafan gruset ska va ute på gångvägarna inte i min hall. sen har jag gjort mig i ordning det är en ny klänning som gäller. eller ja ny och ny jo den är ny. jag köpte den när vi va på VFO ( Vingåkers Factory Outlett) den är typ svart/blå. ja så att den är typ blå men ser mer svart ut. eller kankse mer svart med lite blåglitter i. men ja om man vet att den är lite blå så ser man kanske det vet man inte det så ser den mer svart ut ;) håret är som vanligt u tre stripor och sminket är på. jag är redo =)
 
 men det snöar like hell där ute. eller det ser ut som att det gör det i alla fall. jag bor så högt upp att det är svårt och se vad som händer där nere och har inge lust att sticka ut varken handen eller näsan för att ta reda på lite med exakt hur mycket snö det kommer. men jag ser att det är snö på fönstrerna och det brukar inte va nått gott täcken.
 
jag kan inte ens se hur många grader det är ute för det är så mycket snö på fönstret där den sitter.
 
men nu så måste jag fixa det sista men ha det så bäst för det hoppas jag på att jag kommer och ha och jag hoppas så klart på mycket god mat =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0