mycket

ja idag tycker jag att jag har lyckats hinna med en del i alla fall. vaknade 07:00 dock ej av mig sjäkv utom av mobilen som jag hade satt på väckning och sen lagt inne på toan för att jag både skulle vakna och komma upp. inte vakna och sen glatt somna om igen. så när den ringde och jag lyckades stänga av den så va jag ju redan uppe. julledigt och sova ut.. haha skulle inte tror det inte om man heter anna och ska hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt så långt bort som möjligt. ja i alla fall började dagen med en ordentlig grött frukost    som till och med karl-alfred skulle bli stark på. sen drog jag på min träningskläderna lyssnade på min ljudbok och satte kursen emot nacka. varför jo för att jag skulle köra ett bodypump pass på sats i nacka för att dom hade en bra tid som passade mig. 
 
själva passet gick gallant. det va jobbigt och svettigt precis som det ska va. efter det passet så drog jag raka vägen till sats i haninge. haha ja jag vet att jag är galen. men efter en liter vatten en banan och en mandarin så kände jag mig fit for fight igen. det va dax fö Grit Strenght passet som jag hade bokat in. jag brukar träna det på medis på onsdagar men nu ska dom börja och ha det i haninge oxå :) så självklart att jag ville gå på detta pass nu när jag kunde och när det gick i haninge =). haha det va precis lika jobbigt som det är på medis. svetten sprutade och efter att ha idisslat min banan två gånger så började jag ångra mig starkt att jag åt den innan och inte efter ;) sammtidigt som jag va glad att det va banan so jag åt och inte en påse nötter. men vi alla kämpade på och det va några som aldrig hade kört grit förut och jag tror att dom fick en chock över hur jobbigt det är jag hade två tjejer brevid mig som körde för första gången. jag kom ihåg hur jag kände och tänkte. haha aldrig mer och fy fan vad tungt det är och att fy fan jag tror att jag dör snart. men ja det tänker jag fortfarande. eller jag tänker varför gör jag det här vecka efter vecka och fy fan nu dör jag snart. men ja jag vet ju att jag inte dör och att jag inte har spyt än bara idisslat ;). men tyngden va nog det som blev störta chockan jag va inte beredd på att det skulle väga så mycket och va så tungt. samtidigt som jag fick en bekräftelse att jag faxist kunde lyfta även om det va så tungt. men ja nu vet jag ju vad det handlar om och hur tungt det ska va och hur mycket man får ta i.
 
efter detta mördar pass så blev det att springa in i duschen, byta om, sminka mig medans eftersvettningarna bröt ut, springa till bussen för att åka till farmor och farfar. där väntade mamma, pappa, hampus och lena på mig. haha fint folk kommer alltid sent jag brukar komma sist. där blev det fika med kaffe, tårta och minst 5 olika sorters kakor. man får sån sockerschock att ett kakmonstret kan slänga sig i väggen. efter ett tag och lite prat och en/två kramar som skulle kunna krama sönder en boaorm va vi där ifrån och på g till bilarna. ja lena skulle åka hem till sig och jag åkte med mamma, pappa och hampus. men först hem till mig och sätta upp min hatthylla. så nu sitter den uppe igen :) åååå vad skulle jag göra utan min kära far. fick även ett litet tips att om jag inte vill att den ska ramla ner igen så skulle jag inte lassa på så mycket och så tungt på den stackaren. hehe. så japp nu har jag organiserat med kartonger som står i min källare :) 
 
men ja sen har jag nog inte gjort så mycket mer. nu blir det att bar ata det lugnt och ja sen jobba i morgon.
men ha det såå bäst
 
bara för att jag tror att jag har en hemlig beundrare på T-banan eller vad den nu heter mellan slussen och nacka =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0