stor sorg i litet hjärta

det är stor sorg i litet hjärta :(. dom har flyttat mitt NTC Nike Training Club till den enda dagen på hela veckan som jag verkligen ine kan på. måndagar 19:30. det är ju lixom min officiella stalldag +att jag rider min lektion då. elle rnej jag rider 20:00. och dte är ju typ då. suck jag kommer verkligen aldrig och kunna gå på den. jag som tyckte att den va så rolig. nej det suger. men det som är bra är att det inte är nån tråkig yoga på torsdagar 19:30. utom det är bodypump med just den instruktören som är då grymt bra. hon är så grym på att instruera och sporra en att ta i lite mer än vad man trodde att man skulle klara av. men det är ändå tråkigt att jag kommer och missa mitt NTC pass. för försöka ta det nån helg i stället men då blir det ju inte med henne. hehe men jag kankse kan överleva det ;).
 
men ja igår så blev det ju såklart träning. blev ju att köra ett bodypump pass. det va jobbigt men roligt. men det är skönt att man inte får lika hemsk träningsvärk som jag fick första gången varje gång för fy så skulle man ju aldrig stå ut. utom nu kan man bara känna lite här och där men inte sådär så att man får göra allt ståendes, äta, sova, jobba ja allt. sen blev det chill och sov.
 
idag så har jag jobbat det gick så bra så. det va fredags känsla även om det kändes mest som en tisdag bara för att jag hade jobbat en dag och jobbade till 19 och det gör jag på tisdagar. men där alla gick runt med bolagets påsar så ja då kände jag att det va fredag och att jag skulle jobba till 19. men det gick ändå bra. det va en god och rolig stämning på jobbet så det va kul. 
 
ja vad händer mer. jo såklart taggning och ordning inför nyår. vad jag ska göra är redan bestämmt. fest, lokal är bokad, folket är onbjudet, maten och drickan är klar. klänning är det som återstår och hur fan man ska ha håret. men annars så är nog det mesta klart och en sak är säkert det kommer oh bli såååå jävla kul =)
 
men nu ska jag smutta klart på mitt rosévin med frysta hallon i till det äter jag mango. haha så mycket fredags mys det kan bli när man ska jobba dagen efter. 
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0