Träning

Idag gick det mycket bättre att ta sig till jobbet. Nästintill problemfritt. Kom bara ca 10 senare än vad jag brukar göra och då är det ju jätte bra :) haha ja jag är positivt. Dagen gick bra på morgonen va vi inte så många men det rullade på. Lixom bussarna som rullade på utanför.

Idag efter jobbet så blev det i alla fall träning av. Kändes kalas bra att kunna komma till gymmet och köra ett NTC pass. Det va härligt jobbigt och härligt svettigt. Men nu är jag jätte trött så kommer nog att sova gott i natt.

Sen så tog jag tag i det här med min jävla vad som fortfarande gör ont. Så jag ringde det samtalet som jag absolut inte vill. Det till vårdcentralen. Jag är ju lixom lite emot dom där centralerna. Eller jag är väl emot att typ av hjälp som kan sökas för saker som brukar och kan gå över sv sig själv. Den sidan har jag nog fått från mina gener. Det va antingen att det går över ( vilket det alltid gjorde) eller så va vi aldrig så pass sjuka att vi behövde ha medicin. Jag hade väl ända aldrig ätit det så kräsen jag va kunde inte ens ta en Alvedon utan panik och ännu mer gråt än om jag slapp. Så det va nog lite så att jag härdade hellre ut än att ta Alvedon.

Men ja jag har nu ringt. Ringde vid 9.30 dom skulle ringa tillbaka vid 10.05. Tiden kom och tiden gick 10.35 så ringde dom upp mig. Jag hade en plan att boka in en tid på en ledig fredag men se det gick inte. Nehe. Nej hon hade ingen tid då. Nehe, jaha nej när finns det då. Som ett under så hade hon en avbokning i morgon kl:8.30 så det va ju bra. Fast jag va ju inte helt nöjd. Men det fick duga. Så ja får se vad dom säger och om jag kommer och bli lyckligare av att veta vad det är och varför som jag har ont. Jag hoppas på att få ett mirakel piller typ ta den här i tre dar så kan du ut och springa igen =) men det är nog bara i Alice i underkanter som nått sånt finns.

Men nu så bloggar jag från mobilen vilket är så smidigt när man inte orkar så på datorn
Men nu ska jag kolla lite på tv så ha det såå bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0