träning

idag blev det i alla fall träningen av :) klockan ringde 05:40 och tvingade mig upp från min otroligt varma säng (har nämligen börjat med två täcken) kl:05:45. åt lite frukost och tog bussen till gymmet. dax för ett cykel pass 07:00. det va jag och några till tappra krigare som hade trotsat kylan och tagit oss till gymmet :). själva passet gick bra. det va svettigt som fan. haha inte för att det är så spännande och läsa om det men ja det är jsukt jobbigt men härligt. nu i efterhand i alla fall. men när man håller på så känner man bara vafan gör jag här.
sen va det lite kul oxå för instruktören maria började och prata om gener och att vi har fått mycket av vår förmåga och träning via våren gener och då tänkta jag att om det handlade om gener så skulle jag inte ens va här ;). för ingen i min familj är ju direkt några tränande människor eller lika galet aktiv som jag är :). 
men sen sa hon oxå att det sitter i huvudet oxå och att man måste vilja själv och ha ett eget driv och det är nog jag försöker och ha =).
 
sen efter det så va det att hoppa in i duschen och sen åka till jobbet. dagen kändes bra. det rullade på jag julskyltade lite mer och fixade lite. sen så fick jag ett glädjande besked från en mycket go och glad kille med bred norrländska som ringde från min banken. jag fick höra det beskedet som jag ville höra och det kändes så bra. inte för att det kommer och bli nån ändring i så mycket men bara en ändring för mig själv. det kändes så bra. haha han gjorde min dag för han va såå otroligt glad och go. haha han pratade otroligt fort. inte bara för att vara norrläning utom pratade helt enkelt fort. haha skulle nog säga att han pratade fortare än jag. och då pratar man fort ;). 
 
sen så efter jobbet så blev det att ta bussen hem och nu blir det att chilla och ladda om för en ny arbets och träningsdag =)
 
ha det sååå bäst
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0