vårdcentralen

ja jag började min dag 08:30 på vårdcentralen i brandbergen. eller jag började med att ramla i en snöig och isig trappa på väg ner till brandbergen men lyckades på nått mirakulöst sätt hålla mig på benen och inte ramla och dö. men sen hittade jag rätt och fick komma in ganska fort. jag fick tala om mitt problem och så klämde och kände han. frågade om ditt eller datt gjorde ont. vilket det inte gjorde. men jag sa att jag hade en knöl som gjorde ont. så klämde han på den och ja det gjorde ont. sen fick jag ta en blodprov så att jag inte hade fått en propp i benet eller nått sånt. 
 
men han skickade sen en remiss till haninge så ska jag få komma dit och så får dom kolla på det. men han trodde att det va en muskelbristning eller muskelfibrer som hade gått av. sen va det bra med det. annars va rådet att det går över av sig själv och om det gjorde allt för ont så kunde jag ta ipren. ja nu känns dej ju genast mycket bättre när jag vet varför som jag har ont...not. haha nu kommer jag bara att googla i timmar för att hitta den bästa och snabbast behandlingen för att bli av med smärtan.
 
sen åkte jag till jobbet och arbetade. det va lugnt som i en grav ;) men vi sålde bra så det va ju bra. känns ju lite allmänt nedstämt bara efter som jag inte kan springa och nu känner jag mej ännu sjukare och inbillar mig att gör det inte lite mer ont nu efter att han va där och klämde och kände. och hur länge är det meningen att jag ska ha det såhär, hur fick jag det och kommer det att komma tillbaka. nej usch det är bara  elände nu för tiden med allt och alla...
 
men ja jag jobbade till 19 vilket är mindre kul. men jag jobbade med sofia vilket alltid är trevligt. men nu är jag hemma och bara ska ta det lugnt.
 
men ha det såå bäst
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0