Bra start

Idag blev det en kanon bra start på dagen. Kl ringde 06:00 och det va nästan så att latmasken höll på att ta över idag en jag lyckades vinna över den och ta mig upp och ut ur porten för att springa en runda. Men när jag väl kom ut och kände hur härligt det va att få andas frisk luft, få upp pulsen och flåset och bara få känna asfalten under fötterna. Ja då kände jag att det här är bara sååå härligt. Så blev att springa 1 mil. Det va helt underbart =). Jag sprang inte för att få nån speciell tid utom bara för känslan. Känslan av att jag kan springa. känslan av hur härligt det är att kunna springa. Känslan av att springa. Det va härligt och det va kärlek igenom hela rundan. Mötte en annan joggade och han hade lixom jag reflexväst på. När vi möttes så sa han god morgon och jag som inte har det naturligt för mig att säga god morgon innan kl:10:00 på morgonen svarade ett flåsigt hej tillbaka =)
 
Men nu är jag hemma har duschat och sitter just nu och äter min gröt frukost innan jag ska ta och åka till jobbet. Sen i kväll blir det drinkkväll hos kära Elin =). 
 
Hittade denna artikel i en tidning (tränings tidningen hälsa & fitness). Och jag säger bara äntligen tack jag är så trött av att läsa hur bra alla mår av att fasta och hur bra det är för kroppen och hur pigga dom känner sig av att fasta. Jag skulle må allt annan bra om jag skulle ge mig på nån typ av svälter dagar. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0