Julafton

Ja då idag jag vi dagen med stort D. Dagen som kanske tomen för en gång skull faxist har läst igenom önskelistan. Och att den snygga  kroppen och feta plånboken ligger under granen och inte tvärtom som förra året ;). Dagen som alla människor och skressat runt som galningar till och som ändå desperat har fått köpt nått helt annat än vad dom identitet hade tänkt sig som en nödlösning. Denna julstress som folk håller på med kan inte va nyttig. Snälla gode tomten/ Gud ja vem det nu är man ska önska till låt mig aldrig blir en sån människa. 

Min tanke i går kväll va att jag idag på morgonen skulle ge mig ut och springa en runda inna jag frukost och innan jag gjorde mig i ordning för att åka och jobba. Tanken va ju god i alla fall. Men när jag inte vaknade ut av mobilens alarm ringde utom av att det va orkan ute och att regnet piskade emot rutan. Ja då kände jag att även jag har vissa gränser för mitt galenskap och det gick här. 

Så nej blev en behövlig vilodag :). Nu har jag duschat börjar göra mig i ordning och äter nu frukost. 

Men jag vill önska alla en riktigt God Jul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0