Laddat

Jag är uppe och har laddat upp med en blåbärsgröt frukost för att snart åka till sats Älvsjö för att köra ett bodypump pass. Sats har ju gått över till julschemat och det betyder att det är en massa klasser som har dragits in.  En ut av dom klasserna är min Grit cardio efter pumpen :(. Känns lite tråkigt men jag vet ju att dom pass som försvinner kommer ju tillbaka sen :). Så ja idag blir det att bara köra bodypump. Sen ska jag åka ner till stallet och sen blir det hem gång. 

Igår va tanken att jag skulle åka till sats Odenplan och köra ett Grit strength pass. Men när jag kom till gullmarsplan så va det rökutveckling mellan Skanstull och Medis så det gick inte tunnelbene tåg. Så jag tänkte att ja men jag kanske kan ta 4:ans buss då. Det va det fler som tänkte så nej där va set krig. Vad göra????? Ersättningsbussar va beställda men det skulle tamellan 20-30 min innan dom kom. Jaha dax att börja och tänka. Jag kommer ju inte att hinna till Odenplan. Jag kan ju inte åka hem och vända. Nej men jag drar väll till sats Globen och kör där i stället. Tänkte att jag får väl köra lite eget då. Men så kollade jag på sats appen och tänk det va morgon klasser även här. Inte Grit då men ett cykel pass på 30 min som heter 30-20-10 och sen efter det ett sats core pass. Så jag va med med på dom två i stället. Så det blev två bra träningspass i stället =). 

Men nu måste jag springa till min buss 

Men ha det såå bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0