Ommöblering

Idag har jag möblerat om lite. Ja inte så att jag har flyttar pm en massa möbler i min Tetris möblerade lägenhet. Nej nej. Utom jag har om strukturerat bland mina kläder. Eller mer bland mina träningskläder. Den garderoben har verkligen växt med en rasande fart det senaste året. Dom har legat i en ut av dom fyra lådorna som jag har under sängen. Men den lådan har blivit allt svårare och svårare att stänga och sen så in under sängen igen. Jag har packat upp packat om. Vikt kläderna bara mindre och mindre. Försökt att rulla kläderna i hop om att dom ska ta mindre plats då. 

Men nu så fick det vara nog. Det får verkligen inte plats mer kläder. Så jag har strukturerat om lite bland mina lådor under sängen.n an hade jag en låda med träningskläder och två med jeans och en med typ mjukiskläder. Nu har jag rensat bland alla mina jeans och lagt dom som jag typ aldrig använder men ändå inte vill slänga i en kartong som har gått flytta ner i källaren och till mitt förråd som jag har där nere. Så nu har jag träningskläder i två lådor, jeans i en och mjukiskläder i en. Så ni jävlar får dom plats. 

Sen har jag ju såklart vart och tränat oxå. Jag åkte till sats Medis  förmiddagen och började med att springa en 5km på 24 min. Det va skönt att få upp pulsen lite innan jag klev in i salen och körde ett Grit strength pass. Det blev ett svettigt och tungt pass. Men det kändes bra och precis så tungt och gris jobbigt som det ska vara. Efter det blev det att köra ett ABSolution pass. Det är ett pass med fokus på mage och rygg men ett lite tuffare pass är ett sats core pass. Haha det är en av alla sats fönedringsklasser där man känner sig en dagmask när man desperat försöker och åla runt på golvet i nått som inte är i närheten av vad instruktören visade där framme på scen att man skulle göra. Det ser så lätt ut när som gör. Och det är helt omöjligt när man själv ska ge sig på det. 

Sen åkte jag hem åt två stycken skinksmörgåsar på mitt eget hemma gjorda fröknäckebröd. Det va såå gott :). Sen har jag fixat lite hemma och tagit det lite lugnt. Nu blir det att kolla på tv och sen sova. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0