Träning

Ja det har blivit en del träning och arbete för min del :). Jag har hunnit köra både Grit cardio och bodybalance i onsdags och idag blev det att köra bodypump. Och springa en liten stund på bandet innan. I morgon är jag ledig och då blir det att börja dagen med att träna och sen ska jag försöka mig på att baka pepparkakor. Ja vi får se hur det går när man typ inte har ett kök ;). Sen ska jag för omväxlingens skull träna lite mer ;). Jag har nämligen fått ett mejl från sats där jag och alla andra sats medlemmar har chans att pröva på lite nya pass som ska komma till nästa år. Så ja jag som chansen och bokade snabbt in mig på två nya pass =). Så ja det ska bli super duper kul att prova på lite nytt. Jag gissar på att jag även kommer och få ny härlig träningsvärk efter dom passen. 

Men nu blir det sova så att jag orkar upp i morgon 

Men ha det sååå bäst =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0