Träningsvärk

OMG vilken träningsvärk jag har i mina ben och i rumpan efter gårdagens eget pass som jag körde på gymmet inna. Bodybalancen. Men det betyder ju att jag har gjort nånting rätt i alla fall ;). I morse blev det en välbehövlig sovmorgon. Sov till 07:30 och frågan är kände jag mig piggare än när jag går upp 05:15. Jag kan ju säga som så att jag va pigg tills jag vaknade av att klockan ringde. Jag tänkte nej det man inte va sant jag har ni precis gått och lagt mig. Så nej jag va inte piggare...

Men det va bara att gå upp och åka till jobbet för att kriga. På jobbet så gick det så bra så. Det är en pepparkaks tävling i centrum då personer har fått göra egna pepparkakshus och sen tagit kort på dom skickat in dom och så har sen en jury valt ut 10 st som ska stå i lite olika butiker ute i centrum. Sen ska folk få gå runt kolla på husen och sen rösta på den huset som dom tycker är snyggast =). Vi har sagt att vi gärna vill ha ett hus i våra fönster. Och idag så kom dom med det pepparkakshus som ska stå i vårt fönster =). Åååå det va sååå fint. Det va både rosa och fint. Jag ska ta kort på det sen så att ni får se det. 

Sen efter jobbet så åkte jag in till sats Medis för att köra ett bodypump pass men började med att värma upp med att springa en 10 min på bandet innan jag gick in i salen och började att plocka fram alla saker. Passet kändes bra förutom att jag hade sön träningsvärk i benen och i rumpan. Så jag kan ju säga som så att benlåt nr.1 höll på att döda mina ben. Och benlåt nr.2 med typ bara utfall ja där höll benen på att gå av haha och sen så mördade jag mina axlar i den nya axellåten som är helt galet jobbig. 

Sen blev det hem slänga sin in i duschen och sen lika fort slänga sig in i kylen och sen äta middag. Jag va såååå galet hungrig och åt som en häst tills jag kände mig mätt och belåten =). Nu blir det sängen och sen upp i morgon för att köra ett Grit strength pass inna jag åker till jobbet och sen ska jag ner till Ösmo och hem till Izza för att äta gott och kolla på film =) det ska bli mycket trevligt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0