Bio

Igår började jag min morgon sådär obehagligt tidigt. Och den började till och med ännu tidigare än vad den behövde. Jag vaknade nämligen 05:03 av att jag fick ett mejl. Seriöst vem fan vaknar av att man för ett mejl på mobilen mitt i natten som dessutom är på ljudlöst. Jo tydligen jag. Och klockan skulle ringa 05:15 och det va helt omöjligt att bara somna om dom där tio minuterar som va kvar av min sömn. Men jag pallade inte gå upp tidigare så låg bara och blundade tills klockan ringde. 

Jag åkte in till sats Odenplan och körde ett hårt och extremt roligt Grit strength pass. Gud jag verkligen bara älskar den nya releasen. Det är enkla men extremt tuffa övningar som man gör på en bestämd tid och inte efter ett visst mönster eller efter rytmen i musiken. Utom bara så många och så snabbt man kan göra. 

Efter passet blev det att åka till jobbet och kriga sig igenom en lång fredag. Den blev verkligen lång och väldigt lugn och man jämför med dom andra dagarna. Vi hade ett event i centrum igår som blev riktigt lyckat för oss. Så det va super kul. Och Bertil gick och köpte godis och det fanns alldeles för mycket kvar. Inte bra. Haha jag har typ frossat i godis =) det va som att all typ av självdisciplin bara försvann och ersattes emot ren och skär frosseri. 

Men när jag hade jobbat klart så åkte jag in till stan och mötte upp Sara och hennes bror Jonathan. Vi skulle gå på bio och kolla på the hunger games: chatching fire. Jag har ju läst alla tre böcker och sett första filmen och jag tyckte att första filmen och första boken va bra. Men jag tyckte inte att andra boken va lika bra. Men den andra filmen tyckte jag va grymt bra. Så har du inte sett den gör det. 

Men efter filmen åkte jag hem och dö va det raka vägen ner i sängen. Då va jag trött och sov som en stock hela natten =)

Massa godis =)
fika innan bio Sara tog kaffe jag tog en super god smoothie 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0