Nyhetsmorgon

Sitter just nu och kollar på Nyhetsmorgon äter frukost och har målat mina tånaglar. Varför just detta kan man fråga sig?? Laddar jag kanske för ett super-duper mördar pass på sats i högklackat med öppen tå???? Nix jag ska gå på yoga. Haha japp du läste helt rätt jag plankan, Quasimodos mormor ska då ge sig på att försöka och yoga. Ojojoj hur ska detta gå. Jag brukar ju gå på bodybalance och bara det tycker jag är svårt ( om inte helt omöjligt ) det är lite som om att jag har för långa ben med en för kort överdel. Men ja det ska bli spännande. Haha jag får väll ta min flax plats längst bak. Den plasten där man strör som absolut minst. 

Men som samt va innan det en skål gröt till frukost =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0