ledig

idag hade jag en sån där härlig ledig fredag och på min lediga fredag så har jag gjort det som jag tycker om att göra allra mest just nu. som att träna. hehe det har blivit en hel del träning idag :). härligt. jag va typ sjukt trött igår så jag gick och la mig vid 22:30 och gick inte upp fören vid 08:30. ojojoj jag kände mig som en ny människa nä jag vaknade. skönt att få sova ut lite.
 
sen har jag åkt in till stan och kört ett legsolution pass. det är ett pass som är 30min och där fokus ligger på ben och rumpa. jag kan lova att det käns i rumpa och i ben. vissa övningar va typ hel omöjliga och göra utan att sätta ner en hand eller två. både för balansens och för att styrkan i benen typ inte riktigt fanns där ;). men det är ett roligt pass som jag försöker och gå på när jag är ledig.
 
sen åkte jag hem åt lite fort och bytte om till spring käder. jag har inte sprungit på ja minst en vecka. både för att jag har haft lite ont i höger ben eller mer lår och knä och för att jag har vart förkyld. men nu jävlar. nu fanns det ingenting som kunde stoppa mig inte ens lite irriterande snor som så fort man får upp pulsen börjar och rinna okontrolerat. men det va så härligt att få komma ut och springa i skogen. det är som att man laddar upp batterierna där ute. nu är det så fint i skogen. det är skönt och svalt oxå så att man kan hålla ett högre tempo. och det märks jag sprang rundan på en bra tid så det va kul. för samtididgt så kände jag att jag kunde ha tagit i lite mer och sprungit lite snabbare på flera ställen men ville inte ta ut mig för mycket efter som jag ändå har vart förkyls och inte har sprungit på ett tag.
 
men ja det va skönt att komma ut och springa i skogen.
sen gick jag hem hoppade in i duschen gick ner till ica köpte mat tog det lite lugnt laddade om. gick sen ner till sats haninge för att köra ett Grit Strenght pass. när jag kom in så fanns det en massa kanelbullar. för ja det är ju kanelbullensdag idag. men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att det va bäst att inte ta en kanelbulle innan träningen för då skulle jag få smaka på den både en och tre gånger när den skulle åka upp och ner i alla burpees och hopp. så nej jag tog ingen. och när själva passet va sjuk så va jag så död så då tog jag ingen då eller. så nej jag firade min kanelbullens dag igenom att inte äta nån kanelbulle =). 
 
men ja hur ska man säga om Grit passet. det va precis sådär jävla gris jobbigt som det ska va. svetten och snoret sprutar ikapp med mjölksyran i typ alla muskler. det bästa är som vanligt när det är över ;).
 
men ja nu ska jag bara döö i soffan. det bästa med hösten är helt klart att bara krypa in i mjukisdressen tända en massa ljus och bara ligga och mysa =)
 
men ha det såå bäst
 
bjuder på två bilder som jag inte jar lagt upp från förra helgen då jag va på kalas =)
 
           
OMG nu är dom mina =). mina nya älsklingar jag älskar dom redan. jag ser framför mig hur sjukt jävla snygg jag kommer och se ut när jag kommer in skuttandes i träningslokalen med dom här på fötterna 
                jag körde ju såklart Grit passet för kim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0