Lite mörker

lite mörker har inte stoppat mig förut. nej det va bara på med reflexvästen och sen att ge sig ut och springa min asfalts runa på 7km. det märks att det va ett bra tag sen som jag sprang på asfalt. det va på kankse inte så mycket trötta men väldigt stela ben som jag sprang den sista kilometern på bara ren jävla vilja. sen blev det lång stretch av ben, vader och rumpa först ute och sen när jag kom hem. efter duschen blev det att smörja in vaderna. så nu hoppas jag att dom kommer och må bra i morgon. för om dom gör det så betyder det kankse att jag kan börja och springa på lite asfalt igen. men bara lite kankse en max två gånger i veckan.
 
så nej det blev ingen träning på gymmet utom det blev utomhus träning i stället =). men det va härligt och väldigt uppfriskande :).
 
men i morgon blir det träning på gymmet igen.
 
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0