Onsdag

Min onsdag började med att jag chockade kroppen med att köra ett Grit Cardio pass. Det va precis sådär jävla gris jobbigt och svettigt som det ska va. Pulsen skenar så att det känns som att man inte för tillräckligt med luft. Och det känns som att okej nu dör jag...

Sen avslutade jag dagen med att balansera ihop kroppen med ett bodybalance pass. Det va precis sådär avslappnande och mysigt som det ska va. Och jag stod och vevade med armarna som en elvisp med adhd för att försöka men ändå misslyckas med att hålla balansen. Precis som vanligt helt enkelt ;). Men det känns ändå så bra och så skönt avslappnande :). 

Nu blir det varm mandelmjök ock sen sova =) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0