tankar

ja som rubriken avslöjar så går jag i tankar. mina tankar går till om jag ska eller inte ska köpa mig en padda. och nej då menar jag inte en padda som i det slämmiga och äckliga djuret padda utom i en ipad. men jag är lite kluven för jag vill ha men men tänker samtidigt att det kankse är lite ondöigt. efter som jag redan har en dator och en mobil och det där är ju bara nått typ av mitt emellan. lite mer som en liten dator och ja då har jag ju redan en data. men aja jag får fundera lite till. hehe nej men det skulle ju va skönt som typ när vi ska ut till landet att bara kunna ta med den och inte bara behöva sitta med mobilen. och att inte behöva starta upp datorn så fort jag ska göra nått när jag tycker att mobilen är för liten.
 
förutom att fundera på om jag ska köpa mig en padda eller inte så hade vi ju måndag igår. dessa måndagar som man alltid för slängda rakt i ansiktet. och det va verkligen en sån måndag igår. det regnade halva dagen och när jag skulle åka ner till stallet så va det två händer på ratten, vindrutetorkarna på max, full fokus på vägen och sen bara lägga sig i ledet blad dom andra bilarna på motorvägen. det gick typ i 90 hela vägen ner till ösmo. på vägen hem gick det mycket bättre. så det va skönt :).
 
på ridningen så fick jag rida marvel. jag kände mig lite kluven efter ridningen. stundtals så gick det bra och sen kunde det vända och bara gå såå dåligt som att man vänder blad när man läser en tidning. jag kände själv hur jag blev lite frustrerad för jag känner själv hur jag typ ger alla signaler på en och samma gång och känner själv att jag vill ha allt på en och samma gång och känner då själv att det här blir lite frör mycket på en och samma gång men ändå så gör jag det. och då blir jag lite frustrerad på mig själv. men förutom det så gick det bra. a-k va nöjd och då är jag oxå nöjd ;).
 
sen idag så körde jag ett cykel pass på 45 min på morgonen. men faxist inte på zenit utom på medis. för hon som jag brukar köra för hon är borta och då tyckte jag att jag lika gärna kunde köra på medis. på gullmars så mötte jag cillan så det va ju trevligt. hon skulle oxå köra det cykel passet som jag skulle på. så det va ju trevligt. passet gick bra. det va mycket backar blanadat med intervaller och det passar mig perfekt. mycket variation och det tycker jag om. efter passet så blev det lite mag och core övningar innan jag gick och duschade.
 
på jobbet idag har det vart full rulle det va mycket och göra och jag han inte säga mer än hej till sofia fören vi båda kom tillbaka från lunch. men det är ju samtididgt kul för då går dagen fort. och ja denna dag gick extremt fort. det va en blandad kompit med människor som kom in men dom flesta va mycket roliga och trevligt =). jag kände mig pigg och glad. det va ju trots allt tisdag och inte måndag. en dag närmare helgen =).
 
men ja i morgon blir det träning som vanligt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0