Färdig

Nu är jag färdig tränad och klar. Sitter i soffan under min filt och myser. Jag är mätt och belåten. Och ska snart ta och gå ner till Ica. Men idag så blev det att köra först ett Crosstraining pass på Haninge där alla övningar va fokus på den egna kroppsvikten. Det finns så mycket man kan göra bara med hjälp ut av den egna vikten. 

Sen cyklade jag vidare i regnet ner till stationen och sen vidare till Regeringsgatan. Där blev det att gå på ett prformance pass. Dom två övningarna som det va fokus på va pull ups och utfall med ketterbells. Det märks att jag har gått på det passet några gånger nu och att jag har övat mer och mer på pull ups. För jag känner hur jag får till tekniken bara bättre och bättre och det sa instruktören oxå. Att det såg riktigt bra ut. Så det kändes värkligen jätte kul =). 

Sen blev det att åka hem. Nu ska jag ta och sätta lite fart. Gå ner till Ica och sen göra mig i ordning för kalas =). Det ska bli såå kul. Först blir det förfest och sen skulle vi troligtvis gå ut och svänga på våra lurviga =). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0