Händerna

Asså omg jag har så sjukt ont i mina händer just nu efter dagen pass. Det va mycket mer ringar och att hänga i stänger. Det va först rodd i ringar och sen nån övning där man skulle hänga i en stång och dra upp fötterna till magen eller så långt upp man kunde komma. Det va både jobbigt, tungt och byggde på mina sexiga valkar i händerna. Men det va bara att kriga på. I morgon blir det nog att ta med mina handskar så att man inte bygger på dom ännu mer ;). Sen avslutade vi passet med tabata övningar där vi bara skulle hänga rakt ner i stången. Det va bara såå jobbigt och värst va det i händerna som redan innan gjorde ont. Men ja det va bara att kriga på. 

Men förutom att träna så har jag ju såklart jobbet. Det va så där lugnt och tråkigt som det kan vara ibland. Usch såååå tråkigt. Men efter som det va så lugnt så tog jag tillfället i akt och började rensa bland alla fodral. Vi har såå sjukt mycket fodral. Och fodral kvar från märken och bågar som vi inte ens säljer längre. Sen nej jag tog och gjorde en stor rensning. Alla fodral som vi inte har bågar till åkte ner i en enormt stor kartong så att vi kan ge ut dom till kunder som köper terminalglasögon. Eller nått liknande. Sen så har jag även om organiserat för innan så låg typ dolce & Gabbana under g och inte under d. Medan Polo Ralph lauren låg under r. Det va nån någon gång för typ 100 år sen som bestämde att det skulle vara så. Och sen har det bara vart så. Men nu har jag rensat och om organiserat så att dolce & Gabbana ligger under d i stället. Mycket bättre =). Jag blev mycket nöjd med resultatet och det blev så mycket snyggare och lättare och hitta dom fodral som man söker. För nu finns bara dom fodralen som vi säljer bågar till i lådan och resten är inne på lagret. 

Nu sova så ha det såå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0