Illamående

Nu tänkte jag skiva om nått som jag typ aldrig brukar skriva om. Kan ju bero på att jag väldigt sällan brukar må såhär. Men igår efter att jag hade ätit middag så började jag känna mig lite dålig. Lite lätt illamående och väldigt trött. Så jag gick och la mig väldigt tidigt. Vid 21:00. Vid 23 tiden så vaknar jag av att jag bara mår sååå sjukt illa. Jag kände typ att okej nu måste jag spy. Så jag springer i panik till badrummet. Tur att jag bor så litet litet som jag gör. På vägen till badrummet så lyckas jag hugga tag i en tofs. Hinner sen typ precis få upp locket till toan och sen börjat jag och kräkas. Det är inte bara en gång utom flera gånger. Sen känns det sååå mycket bättre. Hårig lägger mig igen. Känner mig något snurrig och så. Men det är ju inte helt konstig och känna sig så. Somnar om och vaknar sen upp mitt i natten och mår fortfarande så sjukt dåligt. Det blir en till spurt till badrummet för att kräkas ytterligare en gång. 

Usch varje gång som jag kräks vilket är extremt sällan så påminns jag om hur mycket jag verkligen hatar att kräkas. Det är bara en sån obehaglig känsla. Och nej jag ska inte in på några detaljer. Men efter denna gång så kunde jag sen sova hela natten. Jag tänkte först att jag skulle åka och träna på morgonen men när jag hade vart uppe och kräks omgång nummer 2. Så ställde jag om klockan till sovmorgon. Det tyckte jag va mycket klokt gjort. När jag sen vaknade på morgonen så kände jag mig som vanligt. Mycket skumt. För min första tanke mitt emellan kräkningarna va att jag måste ha ätit nått dåligt eller ja nånting som min stackars mage och kropp reagerade så kraftigt på. Min andra tanke va att nej jag kan inte bli sjuk nu. Det har jag varken tid/ork/lust eller råd med. 

Men det måste ha vart nått som jag ätit för nu mår jag som vanligt. Mycket skumt det där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0