Kombination

Jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag ville ha klänningen eller kjolen och såklart nått till den. Så det blev helt enkelt en kombination av dom dåda. Klänningen som överdel och zigenare kjolen som underdel. Så nu ser jag ut som en ut av alla dom här tiggande romerna som sitter på gatorna och tigger pengar på underkroppen och som en party prinsessa på överkroppen ;). 

Men träningen idag har gått mycket bra. Crosstrainingen va sjukt jobbig och vi började med denna 100 övning som jag har ångest för inför varje lördag. Men nästa gången är sista gången sen blir det nått nytt och dom brukar aldrig bli snällare, lättare eller fjösigare. Utom bara värre och värre. Idag va det sådär fruktansvärt retligt att jag precis inte han bli klar. Jag hade 20 utfall kvar. Övningen är att vi ska göra lite som den heter 100 st ut av följande övningar burpees, fällkniv, utfall och mountain climbers. Jag brukar dela upp det 20x5. Och hade alltså bara 20 utfall kvar när tiden va ute. Vi har 13 min på oss och det är ju precis att man inte hinner. Sen gick vi på alla varven och jag gick ut som en blöt fläck. Cyklade sen till handenterminalen och åkte tågen in till Regeringsgatan. Körde där ett prformance pass där fokus låg på strikta pull ups och lungers med ketterbells. Det va jobbigt för om det är nått som jag är både dålig på och svag i så är det just pull ups. Men dom har ändå blivit sååå mycket bättre än från när jag började med dom. Men dom är ändå sjukt jobbiga. Sen att mina händer ser ut som en byggarbetares händer efter. Ja det är en annan femma. Det igår lixom. Eller som Kim säger det ska synas att man tränar. Man ska ha både valkar och blåmärken över halva kroppen.

men nu ska jag ta och sätta lite fart om jag ska hinna ner till Ösmo med det tåget som jag hade tänkt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0