Laddar

Gud jag vaknade i morse vid 5 tiden av att det åskade, blixtrade och hade sig. Sen kom regnet. Fy fan va det regnade. Så det va bara att gå upp och stänga alla fönster och att sen försöka och somna om igen. Men nu har jag ätit en ordentlig frukost och sitter och laddar för att cykla igår för att köra ett pt pass. Men inte på sats. Nej jag ska till ifom.  För det va nämligen så att när jag sprang iform loppet för ett tag sen så vann jag en gratis pt timme. Så nu idag ska jag ta och använda den. Det ska bli mycket spännande. Efter som jag vill bli säkrare ute i gymmet och köra mer där ute så ska vi gå igenom massa övningar som jag kan göra. 

Men det ska bli jätte spännande och roligt samtidigt som jag är lite små nervös. Men det ska nog gå bra. Jag kanske till och med tycker att det är så kul att jag köper lite pt timmar på sats sen. Men vi får se jag börjar såhär så får vi se sen hur det blir. Berättar mer sen efter om hur det va =). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0