Redo

Idag blev det att börja min morgon med att äta frukost och lyssna på ring så spelar vi. Efter det blev det att cykla ner till gymmet och köra ett crosstraining pass. Det blev det 55 min långt pass med bara egen kroppsvikt och att det kan va så tungt att jobba med bara kroppen som redskap. Efter det så cyklade jag vidare till handenterminalen och sen vidare till sats Regeringsgatan. Där blev det att köra ett prformance pass. Idag va det fokus på pull ups och ketterbells utfall. Vi dela upp och två och två. Jag hamnade men en tjej som det va första gången som hon va på det här passet och som hon gjorde pull ups. Så det va kul ta få hjälpa, puscha och dela med mig av dom få kunskaper som jag har till henne. Hon uppskattade min hjälp mycket och att jag va där och petade på henne och sa spänn här spänn där. Tänk såhär och gör såhär. 
För min egen del så kändes det mycket bra. Jag känner mer och mer att jag hittar bättre kontakt med musklerna och får bättre teknik. Så kul att man märker någon skillnad =). 

Sen efter passet så gick jag till tåget men på vägen så blev jag stoppad av en kvinna. Jag tror att hon va nunna eller nått sånt för hon såg ut som nån från en värsting till syster.  Hon frågade om hon kunde få störa mig lite kort och bara ställa en fråga. Ja visst kunde hon få det. Jag trodde typ bara att hon skulle fråga om vägen eller nått sånt. Så frågar hon mig att om jag dör om jag tror att jag skulle hamna i himlen, helvetet eller hos djävulen. Jag svarade att jag hoppas att jag hamnar i himlen. Då sken hon upp som en sol och såg mycket lättad och glad ut. Önskade mig en trevlig dag och sen gick hon vidare. Jag vet inte riktigt om hon tyckte att jag såg ut att komma direkt från hades mörka helvete i mina kolsvarta black as hades träningskläder. 

Men nu är jag hemma har ätit lite lunch och gjort mig i ordning. Ska nämligen snart ta och åka ner till Ösmo. Jag ska gå på dop. Det är nämligen lilla Melissa som ska döpas. Det ska bli trevligt mycket trevligt =). Jag ska ta bilen ner så att man kommer ner och hem nån gång. 

Min outfit blev en crémevit bondelid tunika/klänning. Till det lite smycke. Och sen ett par vita Björneborg skor. En lättsam men ändå lite uppklädd outfit. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0