Såååå trött

Haha det känns som att trött är det jag är mest just nu. Men jag va i alla fall inte trött i morse. För jag tog nämligen en välbehövlig sovmorgon till kl 08:00. Det va ju bara så skönt. Sen har jag haft fullt upp på min lediga dag. Jag har tränat och sen tränat lite till. Sen har jag handlat för hela veckan och sen fixat lunch till nästa vecka. Fixa lite här hemma. Och ja en massa mer. Så nu känner jag mig ganska så trött och det ska bara bli så skönt att få sova. 

Idag på t-banan så va det en tjej som stod och pratade med sin kompis om att hon va så trött. För att hon hade behövt att gå upp sådär jätte tidigt. 07:30 hade hon vart tvungen att gå upp idag. Då tänkte jag på mig själv och skrattade lite för mig själv i mitt eget huvud. Jag hade sovmorgon och gick upp en halvtimme senare än henne som va tvungen att gå upp jätte tidigt. Men ja jag vet ju inte när hon gick och la sig. För det förtäljde inte hennes historia. Men kan nog va så att jag gick och la mig lite tidigare än henne ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0