Glädje

Jag avslutade den här helgen med ett jätte stort leende på läpparna =). Jag blev jätte glad när jag fick det här mejlet öppnade det och läste vad det stod. Wow oj sprang jag verkligen så bra. Va jag verkligen så snabb. Hjälp jag kom trea. Nu känns det nästan som att jag har vunnit en os-medalj. Känner mig bara så sjukt jävla nöjd över mig själv. Tiden som jag sprang på enligt min pulsklocka va 46:19. Så det kändes ju verkligen jätte kul att jag kom trea av alla som sprang 1 mil. Jag får helt enkelt svänga förbi iform i morgon och hämta mitt pris =). För mig är bara äran och bekräftelsen på min plats ett pris gott nog =). 




Kommentarer
Postat av: M-L

Stort Grattis! Du är så superduktig. Kram

2014-05-28 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0