Ledig

Idag har jag vart ledig och det har vart så skönt. Jag började dagen med att springa en terapi runda i skogen. Det va så skönt vädret va kanon och det va verkligen en bra start på min dag. Sen blev det frukost som idag bestod ut av chiagröt med hallon, kiwi, fikon, gurkmeja och sen mitt egen hemma gjorda bröd. Efter att ha vart hemma en stund hunnit med att är frukost och dammsuga hela min lilla lägenhet så va det dax för att åka in till den stora staden. Jag började förmiddagen med att köra ett Cross training pass på sats Regeringsgatan. Det va samma upplägg som förra gången jag va där. I sett nummer ett så började vi med att köra 20 st armhävningar 30 st thrusters med stång 40 st mountain climbers 50 st jumping jacks. Detta skulle vi göra i 15 min så många varv som möjligt. Var 5 min va det dax för 10 burpees för att sen återgå till övningen igen. 

Sett nummer två skulle vi ha en viktplatta på 10 kilo göra som ett marklyft plocka upp plattan och dra den längst med kroppen och sen upp över huvudet. Sen skulle vi köra fällkniven. Det skulle vi köra 20 st sen 15 och sen 10. När det va slut och om det fanns tid kvar så skulle vi göra burpees. Vi hade 7 min på oss. Jag hann med ca 1,30 min burpees. Det va nog mina längsta minuterar i mitt liv. 

Sen va det inte slut här nej nej dax för sett nummer tre. Nu skulle vi göra squat och situps 100 st av vardera. Vi hade 5 min på oss att hinna klart. Sen va vi klara och jag kan säga som så att jag lixom dom andra deltagarna kröp ut ur salen. 

Sen åkte jag hem åt lite lunch och laddade om för att sen gå ner till sats Haninge och köra ett bodypump pass. Det va en ny release idag och jag tyckte att den kändes bra. Den va jobbig och jag kan säga som så att den nya bröstlåten är fruktansvärt jobbig. Det va verkligen som att nej nu får jag verkligen inte upp stången. Men passet gick bra och jag tyckte om den nya releasen och ser fram emot att köra det här i tre månader nu. 

Sen har det ju vart kanon väder ute så efter passet tog jag och gick en lite längre väg hem för att få va ute så mycket som möjligt. Det va så härligt. 

Men nu är jag hemma och har har ätit middag. Det blev en sån otroligt god middag idag som bestod ut av lax i ugn en super god sallad till det som bestod ut av paprika, gurka, avokado, rödbetor, getost, tomat och bladspenat. Till allt detta så hade jag min egen hemma gjorda cashewnöttskräm =). 

Men nu blir det bara att ta det lugnt och skönt. Jag ska kolla på en domkumentär på svtplay som heter svett och etiket. Riktigt bra dokumentär. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0