Premiär tur

Nu har jag vart ute på premiär tur med mina nya fina löparskor. Hur kändes det då. Jo men förutom att benen kanske kändes lite trött så kändes skorna kanon bra. Dom va lätta, bekväma och kändes samtidigt stabila. Så jag är mycket nöjd. Och inte ett enda skoskav så långt ögat kan nå. Jag hade igår ställt kl på 06:00 och när den i morse ringde och solen stog högt på himlen ja då kunde jag ju bara inte ligga kvar och dra mig i sängen längre. 

Nej så jag började min torsdags morgon på det absolut bästa sättet igenom att springa min runda i skogen. Det va helt underbart. Det va jag, min musik, lite fåglar, hundägare som va ute och gick och ja inte så mycket mer. Så lugnt och fridfullt. Terapi på hög nivå. Jag mötte även familjen rådjur. Vem ut av som blev räddast ja det vet jag inte. Men vi hoppade högt båda två ;). 

Sen är det alltid svårt att veta va man ska ha på sig men termometern stod på över 10 men under 15 när jag skulle ge mig ut. Och ja den är ju i solen. Men jag chansade och tog bara linne. Jag tänkte att jag får väll ta och springa mig varm. Men det va alldeles lagom. Lite kallt i början men jag blev snabbt varm. 

Men nu ska jag alldeles snart ta och åka till jobbet och kriga. Men först så ska jag få äta frukost på jobbet innan vi öppnar butiken. Jag älskar mina frukostar. Jag älskar min gröt med mina blåbär i och mitt ägg som jag knäcker i och att jag sen avslutar med att ha på hallon, kanel och kokosolja. Jag har försökt och dra ner på mitt kaffe drickande till bara en kopp kaffe om dagen och den tar jag till fikat. Så nu mer på mornarna så dricker jag vatten. Jag saknar mitt kaffe men jag försöker att intala mig själv om att det här är nog bra för min kropp =). Men jag själv håller inte riktigt med ;). Jag älskar ju mitt kaffe på morgonen. 

Men men nu måste jag dra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0