Skön känsla

Just nu har jag bara en sån skön jäkla känns i hela kroppen. Jag har är mätt och belåten efter att ha ätit min chiagröt med gurkmeja i och till det hade jag hallon ett fikon och lite gojibär och mullbär. Så gott och så mycket bra härlig energi till kroppen. Jag har kommit hem efter att ha sprungit med sats och Urban Tribes gänget och vilket härligt gäng vi va idag. Det va en hel del från centret som jag sprang ifrån som mötte upp dom andra. Jag utmanade mig själv även idag och sprang med grupp 2 som springer intervallerna i tempo 4,30 min/km. Det va både utmanande, jobbigt och bara såå roligt. Det ger ju bara så mycket energi att få springa med andra och höra deras flåsande. I sista intervaller där det är 30 sek fri fart så va jag den snabbaste tjejen och det kändes jätte kul. För jag kände mig ändå stark. Sen blev det ju bara bättre med att det va kanon väder ute. Jag hade linne och t-shirt men jag hade säkert bara kunnat springa i bara linne. 

Men efter detta kanon pass så känner jag mig både trött och pigg på samma gång. Det är skön trötthets känsla i kroppen. Så blir snart till att sova men ska nog lägga mig en stund på spikmattan innan. 

Men förutom att träna så har jag  ju såklart jobbat oxå. Vi va tre tappra krigare idag. Det va järngänget helt enkelt. Jag Sofia och Bertil. Men det gick så bra så. Jag kan tycka att det är skönt när vi inte är så många. Det är lite som att då vet alla vad dom ska göra och inte bara håller på och gör en massa annat. Det är lätt att man blir lite små lat och ineffektiv när vi är fler än när vi är få. Men dagen rullade på bra tyckte jag och helt plötsligt så fick man gå hem. 

På fredag är jag ledig och det ska bara bli sååååå skönt. Jag längtar. 

Men nu spikmatta och sen sova. 
Bjuder på en gammal bild med känslan av ett bra löppass. Endorfinernas och glädjen sprutar i kroppen =). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0