Sova

Det är just nu en mycket trött men glad tjej som skriver. Det blir ett kort inlägg och när detta korta inlägg är klart så är det läggdax som gäller. Idag så har jag kört mitt springarpass med Urban Tribes och sats gänget. Jag kände mig pigg och glad och hade laddat upp rejält med mellanmål på fikat.  Idag blev det att utmana sig själv och ta den snabbare gruppen. Och en utmaning det kan jag lova att det blev. Jag fick kriga på rejält ett par gånger för att inte hamna sist. Jag låg inte i toppen men inte eller sist. Så det kändes bra. Det va jobbigt och en utmaning. Men samtidigt kul att jag klarade av det. Så känner jag mig lika pigg nästa vecka så blir det samma grupp. 

Men nu orkar jag tyvärr inte skriva så mycket mer. Det är ju en dag i morgon oxå. Men kan meddela att jag har bakat ett sjukt gott bröd idag. Eller det blev mer frallor ;). Dom är både laktos och gluten fria. Spännande. Recept och bilder på dom kommer senare. Men jag kan lova att dom är sjukt goda. Och det vet jag absolut inte igenom att jag redan har prov smakat en fralla ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0