Våga vägra

Våga vägra svart. Jag kände för att våga vägra att alltid bära dom där black as hades svarta tightsen. När jag idag skulle ut och springa efter jobbet. Och efter som jag ändå skulle våga bära nått annat än svart så kunde jag lika gärna gå all in och ta dom spräckliga tightsen. Jag såg ut som ett fyrverkeri när jag som springandes i skogen. Jag jobbade till 19 va hemma vid 20 och tänker att nu är det nog lugnt i skogen säkert ingen risk att man möter nån. Jag kan våga vägra det svarta. Men jag mötte både en och flera människor som va både ute och gick med sina hundar och som va ute och sprang. 

Men annars så kan jag meddela att det va ett kanon bra toppen väder att springa i. Det va frisk och skönt. Bra luft. Kroppen kändes pigg och glad. Benen kändes oxå fräscha och pigga trots att jag körde cykling i morse. Så det blev en bra runda med ett högt tempo på en bra tid. Härligt helt enkelt. 

Jag va ju som sakt va och cyklade i morse på ett pass och efter det blev det att köra lite gymmet. Det blev att köra marklyft, rodd, en arms drag med vikt sen dödade jag mina armar och axlar med diverse övningar. 

Men nu blir det att sova så att jag orkar upp i morgon. Men ha det såå bäst =). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0