Brunch

Igår efter fikat som va så trevligt. Vi snackade en massa om allt och lite till. Det va precis vad jag behövde. Umgås med lite goa vänner och bara pratar en massa om precis allt som händer i livet just nu. Efter det så åkte jag ner till nynäs. Tog det lite lunt där nere kollade på film och typ bara dog i soffan. 

Idag så åkte vi in till den stora staden och trotsade vädrets makter och va först på Medis och gick runt lite för att sen gå och köka brunch. Vi gick typ all in och det va verkligen super duper mega gott. Jag åt tills jag trodde att klänningen skulle spricka och legginsarna gå i två delar. Men det va bara såå gott. Sen gick vi i ringens lilla galleria ett tag och jag gick lös på hm och provade lite fula kläder så att man fick sig ett gott skratt. 

Sen drog vi till Telefonplan och mötte upp Rasmus för att klättra lite. Jag har ju inte klättrat så många gånger förut direkt. Typ bara en. Men det va jätte kul. Det va ganska så svårt. Jag känner att jag inte direkt har den musklerstyrkan och kraften som skulle behövas. Men jag krigade på bra och tycker att det va roligt och det är ju det som är huvudsaken. Sen blev det att åka till Älvsjö för att äta middag. Det böjda på lax med en bönmoss och till det serverades det sallad. Så gott. Folk är så sjukt bra på att laga mat och jag känner mig så sjukt dålig. Jag skulle ju typ aldrig få för mig att bjuda hem folk på middag hemma hos mig som jag ska laga. Haha då blir det typ taco. 

Men det har verkligen vart en kanon bra helg. Och Jag känner mig just nu bara så himla glad. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0