Intervaller

Det ska tydligen vara nån form av Lill-lördag idag bara för att det är nån röd dag i morgon. Men jag som varken förstår mig på rödadagar eller små lördagar. Bestämde mig för att tejpa typ alla mina stackars små tår och ge mig ut för att springa intervaller i skogen på kvällskvisten. Det va jobbigt, lerigt, halt, jobbigt, svettigt, pulshöjande, pulsdödande, jobbigt, så skönt när det va över och ja juste glömde jag skriva att det va jobbigt. Det va mördar jobbigt. Det där med intervaller är inte att leka med. Det är en ren form av hatkärlek. Men det ska tydligen vara bra av olika anledningar. Och det hoppas jag verkligen med tanke på hur sjukt jobbigt det är. 

Intervaller i skogen = lerig långt upp på ryggen. 

Känslan av att ställa klockan på 6:00 och ens första tanke är åååå äntligen lite sovmorgon. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0