Jobbat

Idag så har jag jobbat. Du va fullt upp. Det märks att sickla verkligen mer är ety helg centrum en Tyresö. Det va mycket folk och fullt upp från det att vi öppnade till att vi stängde. Men det är ju kul. Dagen går fort och vi sålde rejält med solglasögon. Så det är super duper kul. Men man blir ju samtidigt väldigt trött. Fast det känner man inte fören man kommer hem och sätter sig i soffan. 

Men jag började min morgon med att springa. Det va ett kanonväder. Så jag sprang en lite längre runda i skogen på 17 km. Det va bara såå härligt. Det va till och med så varmt att jag körde med bara linne. För första gången för i år. Så skönt. Nu är det snart sommar. Sen när jag kom hem så va det fortfarande ett skönt väder. Så jag bestämde mig för att ge mig ut och gå en promenix innan middagen. Så skönt. Men nu blir det sängen. Jag känner mig halvt död. 

Men visst är det så att promenixen blir roligare med färgglada kläder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0