Ledig dag

Jag är ledig idag och det har bara vart såååå skönt. Efter en helg med mycket jobb och mycket att göra så har jag kännt mig ganska så trött. Så en ledig dag va verkligen behövlig. Men det blev ju ingen sovmorgon direkt. Nej att ligga och lata sig är inte min melodi. Nej det har vi inte tid med. Eller okej jag tog en liten sovmorgon. Sov till kl 07:00. Då blev det att äta en lättare frukost för att sen dra ner till gymmet. Körde lite träning för benen och rumpan för att sen avsluta med lite bröstpress och axelpress. Sen gick jag hem och ät en mer ordentlig frukost. Min älskade gröt frukost med en stor kopp kaffe. Sen har jag fixat och donat lite här hemma. Jag har handlat. Lagat lunch till den här veckan. Sorterat bland mina plastpåsar. Haha ja du läste helt rätt. Jag har sorterat bland alla mina Ica plastpåsar. Det va en hel del och dom svämmade över. Det va så att när man öppnade luckan så ramlade alla ut. Men nu är dom uppsorterade och packade i en mycket bättre ordning och reda. 

Sen va jag ute och sprang en runda på ca 17 km. Haha en liten runda. Ja liten och liten. Den känns som liten om man jämför med dom 3 mil som jag sprang i torsdags. Men rundan kändes bra och det blev att springa i skogen. Det är värkligen så härligt att springa i skogen. Jag älskar det och skulle nog aldrig kunna leva utan det. Just nu idag så kändes kroppen bra. Haha inge värre krämpor än vanligt. 

Men nu äter jag mellanmål som består ut av en acai Bowl Med en härlig topping som blev en blandning mellan gojibär, bipollen, mullbär och pumpafrön. Mums. Men snart blir det att åka ner till stallet och rida. 

Blekast i sommar vinner 

Svettig men glad Carlsson 
Mitt mellanmål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0