Marathon hjärna

Folk brukar ju skylla sin glömska eller på att dom är disträa eller gör eller säger konstiga saker på sin gravid hjärna eller amnings hjärna. Jag skyller just nu alla konstiga saker jag gör eller säger på min marathon hjärna. Igår efter ridningen så skulle jag gå in med hästen i boxen. Jag red på PG och jag vet mycket väl vart alla hästar står. Kan rita upp stallet på ett peppar och skriva namn på vilken häst som står vart. I vilken Box eller spilta. Vad katterna heter och vart dom bor och äter nånstans. Men ja igår efter lektionen så gick vi in i stallet för att gå till pgs Box. Vi går båda två i samma takt för vi vill båda bara hem och få äta nån gång. Men jag går till hans Box och fortsätter förbi hans Box och in i lillstallet. Tycker att hästen börjar att sacka efter och jag tänker men det va självaste faan vad det ska gå trögt nu då. Vill du inte hem eller. Men jo det ville han men då helst till sin egen Box som jag redan hade gått förbi. Vilket jag upptäcker när jag kommer in i lillstallet och bara men vadå. Vad hände nu då. Ja som sagt va marathon hjärna. Jag tänkte inte alls. Så ja det va bara att vända och gå hem igen. Få gick han betydligt snabbare. Haha stackars PG. Inte lätt när piloten är helt lost och förvirrad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0