Sååå trött

Känner mig just nu bara så trött. Va i stallet igår efter jobbet. Jag red på Sven. Som jag tycker är en mycket trevlig häst. Kan vara lite ostadig ibland och har lite konstigheter för sig ibland. Men annars så är han en trevlig häst. Igår va inget undantag. Det gick mycket bra tyckte jag och han jobbade på bra. Jag vet inge vem som hade fått jobba mest efter passet. Om det va han eller jag. För vi va precis lika trötta efteråt. 

Sen blev det att åka ner till nynäs och duscha äta och sen sova. Men det blir ändå att man kommer i säng sent. Så jag va ganska så trött i morse när klockan ringde. Jag va nog allt annat än glad och trevlig ;). Haha jag va nog mest bara tyst. Sen åkte jag raka vägen till gymmet. Körde ett pass med fokus på marklyft och lite blandande övningar för överkroppen och axlar. Sen körde jag bröstpress. Jag känner att jag har blivit både starkare och säkrare i det. Men är fortfarande sjukt svag. Haha det är verkligen min stora svaga sida. Men det är bara att kriga på. 

Sen åkte jag hem duschade och åt lite fort för att sen åka till jobbet och kriga. Har sen jobbat mellan 11-20. Så är just nu på väg hem. Känner mig som sagt va mest trött. Så blir typ bara till att hem och sova. Har redan ätit middag. Brukar äta nått lättsamt på jobbet. Men just nu så längtar jag bara hem till min säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0