Varning för tår

Jag har känt att jag har haft lite ont i en tå efter maran. Men har inte tänkt så mycket mer på det. Jag målar alltid mina tånaglar i nån röd, chockrosa eller annan mörk färg. Bara för att jag tycker att jag har så fula tår och jag klipper mina naglar ganska så kort för att det inte ska skava när jag springer och för att dom ibland går av på alldeles för konstiga eller korta sätt. 

Så ja nu en vecka efter mitt marathon så har jag fortfarande ont i en tå. Bestämmer mig för att reda ut det här. Tar helt enkelt bort mitt mycket röda nagellack. Och inser att ja det är inte konstigt att jag har lite ont i den tån. Den är typ blå. Så blir till att måla över det igen så att det inte syns 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0