julbord

jaha och så va det dax för årets julbord jippi. efter som jag är ganska kräsen och inte äter saker som jag inte tycker om eller tror mej inte tycka om eller bara mat som ser äcklig ut. och där inränkas all typ av potatis och fisk. så har jag lite problem på julbord för julbord består typ ändast av potatis och en massa konstiga röror och jansons frestelse som inte alls ser särsilt frestande ut snarare nått som en unge har tuggat på och sen spyt upp och man sen har lagt det på ett fat. och sen alla kånstiga syltor åååå årets sylt är valross med en smak av duva ååå den låter god den tar vi eller inte. ibland som när man läser på en liten skylt man ba jaha vad är det här för nått. då kan man ju ibland inte fatta vad som står på svenska och vad som står på engelska. dåba eee nej då går vi vidare. så det jag brukar äta är typ 3kg röktlax. för röktlax ärter jag det typ älskar jag. och så några köttbullar ingen prinskorv för den smakar konstigt och typ ett revbinspjäll. elelr det va inte ett revbinspjäll fast det stod att det va det. fast då måste det ha vart ett jävla kort revben för det va typ max 8cm långt måste ha vart från en kanin eller nått. ja och så åt jag typ 10 glas med panna cotta assa god. hehe gissa om jag hade ont i magen dagen efter jag kunde inte äta nån frukost och jag mådde illa typ på lunchen och typ hela dan. ja och så pricken över i:et är ju fösrtås vad man ska dricka. alla typ bara åååå annnnnaaaaaa du bara måste prova en julmummeöl. jag ba ee okej. den smakade så jävla illa. aldrig mer ska jag dricka den igen den va sååå äcklig men dricker man inte upp så är det alkohol missbruk och det vil man jui nte. så det va bara och svepa. haha och paulina som satt breve mej och oxå hade tagit den ba hehe anna nej men ååå du har druckit upp din vill du ha min oxå. jag varade
-av hela mitt hjärta nej tack
rästen ut av kvällen drack jag upp en hel kanna vatten
ja det va mitt julbord förra året men i år ska det bli andra bullar då jävlar

åååå och så va sussie här i hmmm går blir det. detva kul vi kollade på mamma mia och åt typ upp ett kilogodis och drack cola och öl. fast hon blanda cola i sin öl jag ba VAD GÖR DU
hon svarade så här gör dom i tyskland
men lilla gumman du är i sverige nu och då gör man inte så du förstör ölen
som när bea fick för sig åååå det är sååååå otroligt gott och blanda i saft i öl. jag letade igenom hela lägenheten för att hitta saft.hittade nån gammal kaktus saft hon ba perfekt och hälde nej det i min och hennes öl. hehe det va inte gått jag hade lite problem med att få ner det. hmm beas ursäkt till varför det smakade kattpiss va att vi tog nog lite för mycket saft vi får ta mindre nästa gång. hon fick ta det själv nästa gång för jag vägrade.
men i alla fall vi kollade på mamma mia asså den filmen är typ sååååå jävla bra. och sen kollade vi på dansbandskampen bara för att magnus bög karlsson är med jag ba suck. och sen kollade vi på beck. fast mankan typ alla men det va ändå trevligt. vi diskuterade typ livets mening hahah eller inte. sen åkte hon hem och jag snackade på jonte på msn och sen gick jag och la mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0