julklappar

först idag så va jag med pia på safilos solmässa det va jätte kul. Jag har ansvaret för alla solglasögon och får då köpa in solbågar så där vi va idag. safilo ligger i danderyd eller typ mörby centrum vi ba jaha och hur fan hittar man hit då men det gick riktigt bra va riktigt stolta över oss själva. jag va tvungen och köpa in minst 80 st men det gick bra hehe. sen så såkte jag in til stan för att köpa julklappar.och självklart så fans typ inte en enda julklapp som jag skulle köpa. eller det va bara två och jag hittade typ inget ut av det så jävla surt jag ba jaha vad gör jag nu.jag lyckades till och med hitta en person och fråga och han ba nej finns inte i nån annan storlek jag ba nehe. så jag gick vidare och köpte nått annat i stället den fick duga sen så köpte jag en till sak sen vips så va jag typ 2000:- fattigare hehe och vilken ångest jag hade hela vägen hem för att jag ALLTID ångrar mej och ba varför tog jag den här färgen jag skulle ha tagit den andra. och ja den andra färgen ÄR mycket snyggare än den som jag har valt. och så brukar jag fortätta så hehe men så brukar jag trösta mej genom att tänka jag kan byta den sen. vilket jag ändå aldrig gör men tanken är god.

nu så är jag hemma och gör inte så mycket funderar på om jag ska kolla på mamma mia. men problemet är att den är en julklapp till min kära mor. och att den är inplastad men det vet ju inte hon+ att det är bättre att jag ser den innan så behöver jag inte låna den det första jag gör. för hon lär ju vilja se den först och då tar det hundra år innan jag får se den och det vill jag ju inte vänta på. och så vet hon att det tar lika lång tid för henne och få tillbaka den så det är nog bäst att jag ser på den innan hon får sen.ja och då kan jag ju se om det är nått fel på filmen oxå. det är som när man köper en tröja man måste ju kolla så att alla sömmar sitter rätt och det måste jag göra med en här filmen oxå. hehe kom fram till att jag SKA kolla på den



Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaa

hahahaha anna!!! inte får man väll kolla på oöppnade dvder hahahaha :D !!!

2008-12-05 @ 21:19:10
Postat av: annnnnnnnnnnaaaa

hahahaha försent darling

2008-12-06 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0