nytt år

japp snart är det dax för nyår igen. fan det känndes inte som att det va så länge sen. men det va ett år sen.
hehe smart anna.

ja och min jävla bajs data har typ ett helt stall ut av trojanska hästar så den har lagt av det står typ bara error på skärmen och trycker man på en tangent så piper den. det brukar inte va ett gott täcken jag ba mmm jippi.

nej men vad ska jag ändra på till det nya året. jag kan ju börja med och ta det vanliga från förra året typ gå ner tio kilo ut och springa och sånt där otroligt tråkigt. och sånt som aldrig kommer och hända. så inentligen så borde man ta sånt som man kan hålla typ springa mindre vilket inte är så svårt och uppfölja. men tanke på att jag springer ca en gång per år och det är på vårruset som är 5km. och så tyo gå upp mint fem kilo är inte eller något problem klarar man ju av bara första månaden. och så kankse att slösa mej pengar så strunt det klarar jag av bara det blir mellandags rea. vilket det typ alltid är. och med tanke på att jag jobbar i ett centrum så är det inga problem med att göra av med pengar. så fort det har kommit in nått nytt på h&m så ser jag det. haha kan snart artikelnummrena på alla varor.

ååå jag fick en popcornmaskin i julklapp jätte fin och så fick jag en freed perry tröja som jag ville ha och en filofax ut av jonte. och så fick jag ut av dom andra typ pengar och sånt och så åretsjulklapp som alltid för mej är strumpor.jag får ingen upplevelse utom jag får strumpor. ja och så en duschblandare åå tack pappa. köpt på rusta eller . heheh nej men det va faxist bra att jag fick. för min dusch så är det ena minuten assa varmt så att man typ blir stekt och sen blir det så kallt att  man tror att man ska dö. så det gäller och duscha snabbt.

haha red ut på diamant oxå gud han va typ helt galen typ bockade och hade sig och när han är pigg så ska han alltid byta hela tiden så man typ blir galen. för först är det typ rätt sen kors sen rätt sen kors sen byter har fram och inte bak och sen typ sparkar i luften byter till kors och ibland så bara hoppar han lite. och typ lossas bli rädd för nått tvärnitar kastar sig åt höger och drar av i väg i full kareta.säger bara tur att han håller upp huvudet. och typ han är ändå värst i skritten när man  sitter på långtygel för då typ hoppar han upp i luften och ja jag vet inte riktigt vad han gör och när man kortar upp tyglarna så ba yyeeaassss galopp och man ba nej. och typ ska lossas bli rädd för typ allt och man ba suck cp djur. men det är bara när han är pigg annars är han ganska snäll.

förutom att gubbar som går med stavar och orange/gul jacka är livsfarliga så då brukar vi behöva lite sats för att komma förbi man ba heheh peace. typ får ursäkta i farten för att man typ stänker lera och grus på dom. men han är i alla fall söt.

så red jag lectic det gick oxå bra han är så söt.haha menn'r jag skulle gå ut ur ridhuser så höll jag på och skriva ett sms för jag tänkte skritta ut en sväng så jag satt på långa tyglar så när vi kommer ut så går sandra med hösäcker utanför. så han blir typ assa rädd och sätter av i galopp handlöst åt höger jag ba okej. detva jag inte berädd på då jag typ höll på och tappa mobilen men lyckas och få tag på både den och tyglarna. hehe djuren är lite speciela av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0