rea på H&M

idag så sov jag hos jonte vaknar ut av klockan som ringen klockan 06:00 det är inte ens mänskligt och gå upp så tidigt men jag har hört att morgon stund ska ha en liten guldklimp i mun jag kan säga att det hade inte jag jag mådde snarare illa. typ som ja gjorde igår asså jag typ älskar kyckling men så fort som jag tänkte på kyckling så mådde jag jätte illa.det va i och försig perfekt när jag skulle åka till jonte så står man på gullmarsplan så känner man sig lite hungrig och vänder sig om och där står nån jävel och äter på en snickers då vill man ju oxå ha nått och äta på men så började jag och tänka på kyckling. och vips så va jag inge hungrig utom mådde bara illa värsta bantningsgrejen. tuvär så fungerade det bara en dag för idag så kan jag både tänka på kyckling och kankse äta kyckling utan att må illa skumt. men i alla fall trött som fan tvingar jag mej upp inser att det har snöblaskat ute juppi. går in i badrumet och typ försöker och hitta ögonen för att sminka sig slänger upp håret i en tofs och släckerlampan och tänker aja det kan ändå inte bli bättre. äter typ en macka och försöker och få liv i odjuret som ligger och sover för att säga att jag går nu. mörsar mej ner till bussen och det är typ jag och några till eller ganska många till vafan gör alla uppe såhär tidigt hoppar på bussen och typ somnar direkt. lyckas på nått mirakulöst sätt vakna vid danderyd. hoppar på tuben fortfarande lika trött och nu får man stå som en julgran och svaja för att man inte han få tag i nått och hålla sig i men sen när jag hoppar på tyresöbussen så får jag sova igen och vaknar upp typ precis när jag ska av typ lite lagom groggy kommer jag in på jobbet. jipppi bara 9 timmars långplågan innan man får åka hem .men vafan gör man inte för samhället. men jag läste i alla fall en uppiggande nyhet på tuben för det va nån som läste metro breve och jag läste ifrån hans tidning att yyeeaass rea på H&M halva priset på massor av stickat det betyder att man kan köpa en massa kläder och samtidigt spara pengar. för om man köper för typ 800kr så kostar det ju bara 400kr  och då har man ju sparat 400kr och det är ju guld. ja jag vet att det är absolut inte så man ska tänka men det känns ju i alla fall bättre om man tänker så. jag kan jätte många sätt för att spara pengar. om man stannar med bilen vid en stop skylt så sparar man 1600kr. och det är ganska myket pengar men man hinner lixom inte riktigt känna av dom pengarna men det känns bra i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0