helgen

hehe ja hur ska man samman fatta den. ja det va livet. eller ja i alla fall i lördags jag va ju inte nykter. först så drack jag lite vin och sånt ja sen så kom ju bag-in-box med vodka fram och ja det brukar ju inte jag va sen på. så det drack jag sen. jag tog typ assa mycket kort oxå som jag inte har pallat och lägga in på datorn men jag ska gö det. och vi åt jätttte god mat. och det va värkligen suppper kul. men ja dagen efter så va jag inte sådär jätte pigg kan jag ju inte påstå. jag var mer död än levande. och jag hade ju hoppkurs så det va bara och tvinga sig upp. men det gick bra. lewi va halt så jag fick ta alfons men det gick oxå bra. och saras kompis va där och tog kort så det va jätte kul så jag har inte fått dom än men det ska bli kul sen och se dom. men sen har jag mäst bara tagit det lugnt och tyckt synd om mig själv.

jag ska åka till stallet snart och rida får vi se vem jag får då. känner mest trött så ska ta och sova sen när jag kommer hem sen i morgon så måste jag städa för det är jättttte stökigt här och typ disken lever sitt eget lilla liv.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0